camping, camping & mera camping

sitter nu och snabbloggar eftersom hela min familj + lite flera sitter och ropar på mig att jag ska komma ut och äta.. haha men palla

idag vaknade jag upp i en husvagn i köpenhamn och sedan rullade vi vidare till Odense under dagen :)
fast allt gick inte riktigt som det skulle..

på motorvägen började hela husvagnen flyga från sida till sida och alla i bilen trodde att vi skulle flyga av vägen och krocka..
Men som tur var överlevde vi, fast mamma&pappa var ganska skärrade och så men tur hade vi iallafall :)

Här är lite bilder från dagen :)







internet är skit segt så jag lägger kanske in fler bilder sen :)
pusshejj!

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0