dans, chico & mysiga katter

just nu sitter jag här med två över sociala katter som hela tiden ska gosa och pussas och är hur nyfikan som helst..
Kiwi ligger i mitt hår och kurrar och maestro jagar bokstäver på dataskärmen haha.. rolig syn :p

Idag var jag på dans, från 13-16, det var tufft men efteråt kändes det värt det :)
det svåraste är nog att komma ihåg koreografin och lära sig dom nya stegen, haha..
Jag är alltid seg när det gäller att lära mig koreografier, det går inte snabbt in.. rätt jobbigt faktiskt

Sedan direkt efter dansen åkte jag till Chico, söta lilla Chico :)
Tog en lååång promenad ut till Annas stuga och höll på att dö av hunger redan halvvägs, haha

När jag kom hem efter två timmars promenad ungefär stog det en kall pizza i köket som tydligen var min.. haha inte det godaste jag hade ätit men det dög :p


Och jag SKA ladda upp bilder snart, sitter vid fel data just nu bara..
Min blogg ser så tråkig ut haha
jag får ta och ändra på det där sen :p

nu ska jag nörda runt lite på facebook och så..

PUSS

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0