första veckan

första veckan på Alterna har varit awesome!
har varit så sjukt kul och det här kommer absolut bli ett fett najst år :D

egentligen får vi inte sitta vid datan så jag "tjuvsitter" vid datan (a) därför kommer det komma ett bättre och längre inlägg senare :)

ikväll är det temakväll med Grease .. jag är inte alls taggad inför det men jag får väl se till att göra det bästa av det :)

det rummet jag bor på, alltså med alla sydamerika tjejorna, bor vi 9 på.. I våningssängar..
ganska trångt kan jag berätta.. haha
jag ska lägga in bilder när jag kan, men än så länge blir det bara den här kassa bilden :p



nu ska jag upp till rummet och leta efter kläder till ikväll :p
PUSSHEJJ

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0