nässpray - en räddare i nöden!

I love nässpray!

Snälla och söta Nadia kom förbi och blev hjälte för en dag eftersom hon hade med nässpray till mig! TACK!
Man känner sig lite friskare när man inte är helt igentäppt i näsan :)



Just nu sitter jag och tittar på 16 and pregnant.. Stackarn är 17 och ska ha tvillingar, hennes pojkvän och hon hade bara känt varandra 1 månad när hon blev gravid.. Usch..
Tänk att ha två barn när man är 17, jobbigt.. Fast kul när dom har blivit äldre för då är man inte så jätte mycket äldre än dom.. Då är man mer som en stora syster :p

Fast jag ska nog vänta med barn tills jag är GAMMAL, hahah eller typ 20 nånting, 25 kanske ?

haha

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0