oj oj oj

Det är så mkt på gång just nu, därför orkar jag inte uppdatera här så ofta (a)

tors-fre var jag magsjuk, eller nått liknande.. jag tror inte att det var magsjuka eftersom jag spydde tre gånger vid samma tillfälle och sen mådde jag bara skit.. Och nu får jag kväljningar av viss sorts mat.. It is weird..
Men jag börjar iallafall bli bättre :)

Igår var det ju fredag och den spenderades på TG med massa fint folk :)
Jätte mysigt var det, och väldigt konstigt också, haha.. Men det är sånt vi gillar (y)

Snart ska jag tömma mobilen så att jag kan ladda upp en massa bilder från lite olika dagar, jag har inte orkat lägga in bilder på nån vecka så det får komma snart..
Jag blir ensam hemma med Daniel i typ 10 dagar så då hinner jag väl få tråkigt :p

Och sen är det ju DanceCamp från må-fre nu till veckan :)



det ska bli fett kul :)
hoppas att Anna också ska med så slipper jag känna mig helt ensam ;p
haha

ikväll blir det nog att vara hemma och mysa med familjen eftersom dom drar imorn eller så blir det TG eftersom min familj inte vill mysa med mig x) haha

Och jag borde egentligen springa runt och packa nu, men jag pallar inte.. det mesta är ju redan packat.. (säger vi) ;)

Vi får se när bilderna kommer :)


PUSSHEJJ!

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0