recension av melodifestivalen :)


1. Alcazar - Headling; Fartig låt, kommer nog att bli bättre efter att man hört den några gånger :)

2. Johannes Bah Kuhnke - Tonight; Låten var okej, men sången var ju hemsk. Han kunde ju inte alls sjunga :o

3. Elin Lanto - Doctor Doctor; Hon hade fula kläder, verkade ganska kaxig på ett negativt sätt, låten var inte bra och inte dålig, annorlunde på något sätt, fanns possitiva och negativa saker med den.. Trummisarna var skit fula men avslutnings posen var snygg :)

4. Erik Linder - hur kan jag tro på kärlek; tråkig låt, ingenting speciellt med den, kommer förhoppningsvis inte bli någon hit.

5. Getti Doinen* - Yeba; Tycker att man ska hålla sig till svenska eller engelska så att folk kan förstå, sedan tyckte jag inte att melodin var en höjdare.. Plus så hade han en jobbig sångröst..

6. Timoteij - Kom; Bra början, bra sångröst, snygga tjejer och snyggt upplägg, enkelt.. Kanske blev lite tråkig efter nån minut..

7. Darin - You're out of my life; Han har aldrig varit snygg, låten var jätte tråkig, inget speciellt och ingenting för mig..

8. Crucified Barbara - Heaven or hell; Hemskt låt, usch vilken jätte dålig låt det var.. Absolut inte min stil! USCHUSCHUSCH (n)

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0