flumma inlägg

förlåt för alla flumma inlägg men jag har verkligen ingen koll och ork att ta mig samman till ett vettigt inlägg, haha..

Sen går jag och funderar på om jag ska blogga om livet på Alterna.. ? Det är skolan jag ska gå på till hösten.. Kan slänga upp ett inlägg om vad det är för skola senare.. För dom som har missat det liksom :)

Kan ju säga lite kort att det är grym kristen skola.. Man går där ett år och under det året läser man om ett visst land och lär sig det landets språk, sedan under våren får man åka dit i ungefär 7 veckor :D

Det kommer ett riktigt inlägg om det senare när jag har lite mera tid till det :) Jag lovar!

Nu ska jag städa lite på rummet, hehe (a)


puss




Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0