första veckan hemma

måndag - fredag har jag jobbat på karlslund (ålderdomshem), från 9-15.30, inte det roligaste men det är helt okej :) jag får pengar för det och det är ju faktiskt det jag behöver just nu.. haha

Jag har inte ens fått sova ut sen småland, men det ska jag göra snart ;D så sjukt skönt att inte bli väckt av en elak väckarklocka! eller ja, för min del är det ju en mobil som ligger och piper.. usch för den

Imorron kommer ett överraskand inlägg om en sak som du får se då ^^

Natti natti <3



Vad tycker du?
Postat av: Prinsessan av Sylt

Trulsas balla armbåge där - 'i'm cool 'n u know it!'

2010-07-29 @ 15:18:05
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0