gissa vem jag är med ? :o

Kan någon gissa vem jag är med?
Jo det är ju självaste Nadija Bieber :o Vet ni hur coolt det är eller? Tänk att hon heter NADIJA BIEBER!?!

Haha, hon sitter bredvid mig och pratar snabbare än blixten och smaskar gör hon också lite då och då..
Här är en bild på henne:



inte världens längsta människa kanske, men hon är faktiskt snäll ändå.. tro mig, och snygg är hon också :D
Hon är singel, är 15 år (snart 16) och bor i Bollnäs :)
Ring 070-1121123 (nollsjunollstreckettetttvåettetttvåtre) om ni är intresserade ;) Hon väntar på erat samtal :D

Nu sitter ungen och rapar också, så det är bara att ringa, vill ni adda msn så skicka ett sms så svara hon så snart hon kan.. En riktigt stor slickig puss från Nadija Bieber till just dig!
PUSSS




Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0