HeLGeN

Kan ju lägga upp lite bilder och information om helgen :)

I lördags så var jag med Nadia och busa (a) först åkte vi runt och använde massa bensin, sen åkte vi till prix och upptäcke en spökbil! Seriöst det var en bil som först stog parkerad på ett ställe och sen efter nån minut hade den flyttat sig! Det var skit äckligt! Och det var ju inga andra bilar där eller människor så jag fattar inte hur den kunde flytta sig!  haha sen efter vi hade upptäckt det så åkte vi till Ica i full fart (så snabbt man nu kan åka på min moppe) x)
På Ica åkte Nadia kundvagn! En sånn där med bil fram, haha hon fick inte riktigt plats i bilen så hon satte sig i korgen i stället xp



Efter kundvagnsturen så åkte vi till Framnäs och lekte lite i en lekpark :D
Nadia klättra runt som en apa och jag ramla jätte fint (a)



På söndagskväll efter att jag hade packat och sådant så var jag med Sandra och Anna :)
Vi träffa på en förvirrad gubbe.. eller det kanske var vi som var förvirrade..

Dialogen:

Anna: HEJ
Gubben tittar på Anna..
Anna: oj men inte till dig, eller hej på dig också!
Gubben tittar och går vidare
Sandra, jag och Anna börjar asgarva, haha..
Sen gick gubben runt hörnet men han kom tillbaka och gick in i huset sen..
Sandra: Kolla gubben är vilsen han hittar inte ens hem..
Ännu mera asgarv, haha flumm jag vet :D

Sedan efter en massa skojj åkte vi till Coop parkeringen och Sandra provade att åka kundvagn x)



En mycket trevlig helg var det :) Så tack Nadia, Sandra och Anna ;D <3


PUZZ




Vad tycker du?
Postat av: Sandraaelisabeth :*

HAHAHAHAHHAH kungkväll med kungfolk! :]

förresten... anna var galen när hon körde omkring mig på den där jävla vagnen! xDD

2010-07-29 @ 13:07:52
URL: http://kungliigt.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0