hyper&humörsvängningar - inget med mig att göra

HEJ!
jag ska berätta för er om min dag med Victoria och Tindra (mina småsystrar).
Ena är oftast ett geni och den andra är ganska efter i ålder och allt..
Har varit barnvakt åt dom ungefär hela dagen eftersom mamma springer runt och jobbar och har sig, så jag har stått ut med dom sen frukosten imorse.. tro det eller ej!

Iallafall, Victoria har humörsvängningar hela tiden och speciellt när hon inte får som hon vill! -.-
och Tindra hon har varit väldigt hyper idag och det tål inte människan hon kan inte lugna ner sig efteråt.. Och hon blir hyper när hon får för mkt socker, så det är ju rätt jobbigt det med -.-

Just nu är dom ute och badar och leker. Dom leker nånting med nå fiskar, hajar, delfiner och båtar tror jag..
Victoria och Tindra sa nått väldigt roligt, enligt mig, alldeles nyss x)

-Jag har tappat bort min mamma, Sa Tindra och kollade på Victoria med ledsna ögon.
-Hon är nog död, Sa Victoria helt känslokall
.

Haha jag trodde jag skulle dö när jag hörde det.. Även om det bara var en lek så lät det hur taskigt som helst haha

Sen hörde jag ett annat citat av Victoria:

-Det där är en fisk som inte tål vatten!

Hur kan en fisk som bor i vatten inte tåla vatten? haha och detta citat sägs av den ungen som brukar vara ett geni, haha FAIL!

Här är min über snygga lillasyster som är ett geni och en fjortis :)



och här är min andra söta syrra (låtsas) som är lite mindre och lite efter, men ändå söt :)
hon kan vara skit dryg ibland, så hon är inte lika söt som hon ser ut ^^





Vad tycker du?
Postat av: lydia

du är så dum som flyttar ditt ego! :(((

VI SKA VARA HELA DEN VECKAN. OKEJ?

2010-07-09 @ 21:10:19
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: lydia

Ja, men vad ? :D

2010-07-10 @ 13:48:36
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Prinsessan av Sylt

det är ju som den lilla fisken som är polare med Nemo. 'I'm H2O sensitive!'

2010-07-23 @ 13:33:51
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0