min lilla bebis!

JAG SAKNAR MIN BEBIS! Beeeeeeeeeeebis! B-bis!
Bebisen är min lilla älskade vovve Johan, vi sålde han för typ ett halvår sen eller nå, och det är helt sjukt hur mycket jag saknar honom ibland.. Speciellt efter att ha varit hundvakt åt Chico..




..........................................................................................................................................


snart blir det väl att dra ut med någon eftersom det är sista kvällen hemma.. Åh jag kommer sakna Bollnäs, även om jag bara är borta 2 veckor, tänk hur det blir när jag flyttar då..?

Snart kommer inlägget om Alterna bara så alla vet :)

PUSSHEJJ



Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0