ralle 2010

Måndag 5/7:
Jag, mamma, victoria och tindra åkte ner till Småland redan en vecka innan allt började.. Vi åkte måndag den 5/7 och var framme typ 2 på natten.. Själva bilturen var väl helt ok, jag och mamma flumma rätt mkt på natten haha.. Speciellt när vi kom fram och skulle parkera och fixa massa x) vi väckte nog dom få som sov runt omkring oss, eller var iallafall vad vi trodde :p
Precis när vi hade gått och lagt oss kom vi på att vi kanske skulle lägga nånting framför däcken utifall vi skulle börja rulla x) haha så då sprang vi ut och fixade det också, haha :p

Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag:

Dom nästa par dagarna myste vi och mamma halvjobbade mendans jag passade barnen, sen åkte vi typ till aneby ganska ofta så då fick jag övningsköra :D kul var det, eller iaf bilkörningen :p själv veckan var rätt tråkig eftersom det inte var några i min ålder i närheten ^^

Lördag:

På lördag kom många ungdomar + farmor med bussen från bollnäs/edsbyn/gävle :) mysigt var det att träffa alla och äntligen blev det lite fart på stället ;D
Dock började veckan med lite negativt men det ska inte nämnas eftersom dom personer det handlar om kan ta illa upp och dessutom vill jag inte bli påmind om det när jag läser allt dey här sen ^^

Söndag:

Konferensen började och dvs mitt jobba också ^^
Kiosken&receptionen blev mina uppgifter i år :) helt okej och lagomt mkt ;p
Jobbade ett pass/dag i kiosken och i receptionen när det behövdes :)

Måndag 12/7 :

Massa chill med alla sköna människor, bl a mina KUSINER ;D hahaha, "kusiner" ;) riktigt kul var det iallafall ;p

Tisdag:

Nattmöterna/ungdomsmöterna kör igång och det är en helt sjuk kväll, helt underbar! och den fortsätter till sent in på natten ;p
Och på dagen innan nattmötet hade vi varit och badat, tror jag (?), om inte det var på måndagen, haha :p

Onsdag:

jobb, chill och grillkväll :)
Grillkvällen var lyckad och trevlig, trevligt folk dock var det väldigt mörkt så man såg inget.. haha :p men kul var det iallafall, eller hur Lisa?
- DET ÄR GRATIS, AMALIA, DET ÄR GRATIS!

Torsdag:

Ett till nattmöte helt underbart det också, jag älskar verkligen dom möterna dom är så starka och absolut lagom, förutom den här dagen då var det långt men spännande :p dom pratade mission och det är ju spännande eftersom det är det jag ska göra till hösten :p haha
LÄNGTAR!

Fredag:

Ännu ett nattmöte fast jag upplevde inte det lika starkt.. var nog inte tillräckligt fokuserad av nån konstig anledning.. :/
Under natten och dom andra nätterna var det massa chill och mingel, haha :p

Lördag:


Misshandel och alldeles för lite sömn x)
Romeo gillar visst att slå tjejer, och ont gjorde det..
Kan bero på att han har nåt emot mig och min lillasyster eftersom båda vi har hällt massa vatten på honom, haha :D
Under kvällen/natten fick jag massa bitchslaps av en pojkmes med smeknamnet Romeo, och ont gjorde det x) haha men jag slog tillbaka så det värt det ;p

Söndag:


Dags för turen hem.. Med tre timmars sömn bakom sig begär man sig trött upp till frukosten ;p åt lite och sen var det bara att säga hejdå till alla kompisar :p
När jag skulle hoppa på bussen råka jag hamna i två killars låtsasbråk och fick en armbåge i ögat så nu har jag ett litet fint blåmärket på ögonlocket ^^

Det var väl en väldig kort sammanfattning av veckorna i Småland, och jag skulle så sjukt gärna vilja göra om det!  gånger tusen.. kommer antagligen bilder när jag har lagt in dom från min mobil :)

just det ESTHER!

GURKA! äpple?

Vad tycker du?
Postat av: Prinsessan av Sylt

åh, Gratis. sicken slampa. göllit värre ^^,

2010-07-23 @ 13:30:39
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0