RaLLeRaLLe !

Jag saknar Bollnäs faktiskt.. det är tråkigt när man bara har sin mamma, lillasyster och låtsas lillasyster med.. Speciellt när Tindra sitter och säger att hon äter sitt snor, det är då man vill spy.. det var så sjuuuukt äckligt! Är det bara jag som tkr det eller? :o

Idag så har vi varit i Jönköping och jag fick övningsköra en bra bit.. Vi bytte plats precis innan motorvägen så det var väl några mil jag fick köra iallafall :)
Jag gillar att köra :D haha, I GOT THE POWER! moahahah

Min så kallade "outfit" såg ut som nedan:



Vit body (Gina Tricot)
Beiga Chinos (Ellos, tror jag)


Chinosen är typ hur stor som helst, köpte dom i augusti och då kunde jag ha dom men nu är måste jag gå och hålla i dom nästan x) haha

Och sen kan jag ju berätta att det inte är lätt att knäppa kort med en webcam som sitter på laptopen, haha.. Det stör mig, LITE för mkt ^^

Nu ska jag väl va social med Mamma som sitter och GLOR ut genom ett fönster på dom andra campinggästerna.. Hon är liksom a no lifer.. och hon tkr samma sak om mig + att jag är slarvig.. och det är i och för sig sant :p men vem orkar ha städat? haha

Trevligt att råkas..

CIAO


Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0