Småååååååland!

kom fram vid två inatt och kunde först gå och lägga mig tre halv fyra, ovanligt att vara uppe så länge med sin mamma haha x)

Själva bilresan hit gick ju bra, även om vi hade typ världens längsta husvagn med, haha :p
På vägen träffade vi på en massa sjuka grejer.. T ex så sa dom på radion att det var en gubbe som vingla runt på E4:an och att man skulle passa sig.. Men honom träffa vi aldrig, det hade annars varit roligt att se :p

Sen såg man massa döda djur efter vägen, det var rätt äckligt.. Och utanför alla fönster här i Ralle så är det också massa döda fåglar :/ Det måste vara för att dom har försökt flyga in i fönsterna x) haha, R.I.P alla korkade fåglar!

När vi skulle tanka på vägen ner så stanna vi på en mack och då var det en kanin/hare som hoppa runt, haha jag ville ta med den men det gick inte eftersom att den var ute på vägen.. Annars hade jag ju lätt smuglat med den ;)

Här ser man min gulliga lillasyster och för dom som har bra minne ser man faktiskt sjön nedanför campingen
:)



ser ni likheten eller? :p



Bild sen förra året, och på lördag/söndag kommer det att se ut så igen :)



kyrkan :) [bild sen förra året]



Kan ju faktiskt berätta att jag har varit jätte duktig och övningskört också! Jag backa och allt sånt, och jag börjar bli duktig på att köra.. Dock så är det ju faktiskt en automat så jag behöver inte växla och sånt och det är det man måste träna mest på hehe (a) det får jag träna på när vi kommer hem igen ;)

Nu ska mamma och victoria sno internet för att Toria ska skicka ett mejl till Pappi som sitter på Grönland och jobbar på fiskebåt ;) stackars honom som missar Smålandskonferensen :(
saknar dig pappi :) <3

Men nu tjatar dom sönder mig HEJDÅ!

KRAMIS




Vad tycker du?
Postat av: amanda

RALLEE!!! Åhh, vad jag längtar !

På lördag syns vi :D! Det kommer bli bäst :)

2010-07-08 @ 14:59:11

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0