Stekande hett

Som dom flesta redan vet så är det KOKHETT ute, helt sjukt.. känns som om man är i nått tropiskt land långt borta från lilla Sverige, haha :p

Det är 32 grader i skuggan och då kan ni ju gissa hur varmt det är i solen :o typ 40 eller? helt sjukt iallafall
det jobbigaste är ju också att man inte har tillgång till att bada! eller jag har men jag måste jobba så jag hinner inte dra mig ner till stranden :/

Snart anländer ungdomsbussen med massa raringar så det ska bli sjukt skönt att få träffa dom igen :) och sen blir det ju full fart på det här stället, haha :D wohoo (yy'

men nu ska jag nog svettas lite till och kanske slänga mig i duschen? :)





Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0