SUNSHiNE

idag klev jag upp hur trött som helst klockan nio.. igår kväll tänkte jag lägga mig tolv men det kom några småpojkar och störde mig.. fy på er !
så jag var ju dötrött idag.. aja, släpade mig till jobbet och jobbade typ 4 timmar.. Och hann inte klart med allt jag måste, så jag måste jobba på måndag innan vi åker till Småland.. jag som ville sova hela den dagen! buhu för mig..

Efter jobbet så åkte vi och hämtade Chico så att han fick komma till oss och bada och sånt, det var väldigt mys :)
Sen skjutsa vi hem han nyss och nu sitter jag och räknar ut hur många sommarlovsveckor jag har kvar.. hehe och så här ser mitt schema ut:

v. 27 åker jag till Småland
v. 28 är det RALLE wohooooo!
v. 29 jobb
v. 30 jobb
v. 31 ledig
v. 32 ledig
v 33 åker till Danmark ( är sjukt NERVÖS )

22 augusti bor jag i Danmark! LÄSKIGT!

ser ni hur sjukt det är, jag ska snart flytta! och ni anar inte vad det är jag ska.. JAG SKA FLYTTA UTOMLANDS HELT ENSAM.. är det INGEN som tkr det är rätt coolt?
Jag tycker att det är riktigt najs! :D

aja, iallafall så är jag både nervös och glad och spänd och NERVÖS! haha, jag vet jag är normal..
sä här normal ...




Vad tycker du?
Postat av: anonym

jodå det är coolt! :D

2010-07-06 @ 20:18:59

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0