betygen

Jag lovade faktiskt att lägga upp mina betyg och skryta och nu är det så att dom har legat och dammat ett tag men nu är dom här ;)

Bild G
Engelska VG
Hemkunskap VG
Idrott VG
Matte VG
Spanska MVG
Musik VG
Biologi G
Fysik G
Kemi G
Teknik G
Geografi VG
Historia VG
Religion VG
Samhällskunskap VG
Slöjd MVG
Svenska VG


Jag är som sagt väldigt nöjd med mina MVG:n :) och jag har höjt ganska mycket tills vg sen förra terminen så jag tänker inte klaga på något alls :p
sen är det ju så att slutbetyget i nian nästan inte har nån betydelse alls i framtiden :p

Nu är det dags för lite tisdags/onsdags mys med en film och så :)

pusshejj


och just det! 2 månader sen flyttar jag till Danmark! BARA 2 MÅNADER KVAR! helt sjukt!



Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0