Hellu :D

Hej på dig du, så trevligt att du ville läsa på min blogg :)

Tack tjejer som följde med till Orbaden, jag hade roligt och det tror jag ni hade oxå :) Bilder kommer snart ;p

Till hösten ska ju jag flytta till Danmark.. Är borta 5 veckor, kommer hem och är 8 veckor, åker 4 veckor, kommer hem 2 veckor och sen är det 2011 och då är det dags för resan till Sydamerika som varar i 7 veckor :)
Den resan kostar cirka 40 000 svenska kronor och det är meningen att jag ska tjäna ihop dom pengarna själv.. Dom 8 veckor i höst när jag är hemma är det meningen att jag ska jobba och tjäna ihop pengarna till utomlandsresan och då vore det väl kul att åka till Grönland och jobba i 4 utav dom veckorna. Eftersom jag inte har varit på Grönland sen vi flytta hit, och eftersom min bror ska flytta dit i sommar kanske jag skulle våga åka dit.

vad tycker ni om den idén?

Sen har jag ett till problem.. Jag behöver ju ett jobb, pengar går ju inte att plocka från träd. Så vart kan man jobba i höst och 1-2 veckor runt jul? Snälla, kom med idéer jag behöver det verkligen.. Det är inte det lättaste att vara 16 år och försöka skaffa 40 000 kr på ett år ^^

Så, vart kan jag jobba i höst?


Sen kan jag ju berätta lite snabbt innan jag loggar ut att jag bröt min lilltå för 2 veckor sedan och idag klev min lillasyster på den och jag tror jag bröt upp allt som läkt igen, eftersom det gjorde mer ont än när jag bröt den första.. (y) JIPPIE!

pussar&kramar från Amalia till dig!






Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0