långnäs ikväll :)

Ikväll blir det långnäs med Erica och massa annat sött folk :)
Fast dom flesta ska väl på tranan, tråkiga lilla tranan ^^

Nadia sov över inatt och även om vi typ inte gjorde så mycket var det rätt kul.. Eller vi var ju på ren ett tag, och jag skrämde typ ihjäl både mig och Nadia eftersom jag råka köra lite konstiga "vägar" ^^
Så vi hamna i ett gupp och flög nån meter med moppen, sen börja Nadia skrika så då trodde jag hon hade brytit nå, men tydligen var det bara sendrag -.-

Just det, en riktigt äcklig grej är när man är snäll och städar åt mamma och hittar mögel i en sorts plastlåda.. Inte trevligt alls.. Det stank och jag höll på att spy.. SNUSK!

Men nu ska jag ta en trevlig dusch och klä på mig något trevligare än pyjamas :)

ADIOS AMIGOS :)


Vad tycker du?
Postat av: Majah

Svar: håller me dej, klart man ska få fråga saker för annas lärar man säger aldrig eller får veta på nått. Men tycker samtidigt att man bord våga stå för sin fråga :p

2010-06-18 @ 20:45:41
URL: http://awwsomee.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0