snarast

Hejsvejs hela världen :D

Idag är man ledig, men jag ska snart till skolan bara för att tömma skåpet eftersom jag inte kommer kunna göra det nästa vecka ;)

Och jag har fått världens hosta och en härlig sommarsnuva (?), inte det vanligaste kanske men så är fallet.

Jag, Nadia, Beerin och Eve försöker komma på en dans som vi ska ha med på sommarshowen om en vecka, det går inte speciellt bra haha, vi kom på det i onsdags på våran syslöjdslektion :p
Hoppas det blir bra :)

Sen kan jag ju berätta att jag äntligen fick mina två MVG:n i spanska och syslöjd :D
Och mina VG:n i matte och idrott :p
När mina betyg kommer hem i brevlådan då ska ni få läsa de, kommer lägga upp dom på bloggen för att jag är så sjukt nöjd med dom ;p
vg i det mesta och två mvg:n mer än jag trodde jag skulle få :p
Haha, även om betyget i nian inte spelar jätte stor roll så är det kuligt (;

nu ska jag till skolan på min lediga dag, pysshajj <3


Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0