solbränd och ägg i håret

Självklart lyckades jag bli solbränd ;) fast inte så mkt då, men lite.. jag ser ut som en tomat haha :p
men ser bara vart bikinin har suttit.. men IRL är jag helt röd x)




Och just nu sitter jag med en härlig gegga i håret a.k.a hårinpacking :)
den innehåller bland annat ägg, så jag sitter med ägg i håret haha trodde aldrig att jag skulle ha ägg i håret men vissa är väl inte normal bara x)



om typ 20 minuter ska jag gå i duschen och tvätta ur all gegga och raka benen för det är sånt som kan behövas ibland :) haha och varför inte göra det halv ett på "natten" ? :)

vi får se vad jag hittar på imorn :)
PUSS

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0