SOMMAR SOMMAR SOMMAR !

NU ÄNTLIGEN ÄR DET VERKLIGEN SOMMAR!

sitter ute och solar mig så att jag ska bli riktigt brun :D
34 grader i solen och riktigt svettigt kan jag lova er :p

Riktigt skönt med data och musik och sol.. Det bästa av allt på en och samma gång, nu fattas bara en rolig kompis att prata med :)

Senare blir det att åka in och hyra film men lillebror och sen hem igen, sen ikväll åker familjen till Orbaden och jag stannar här eftersom jag ska vara hundvakt imorn.. :)

Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp en bild på hur fint det är men det är för ljust för min cam att funka :p

så här ser det ut :



man ser inte speciellt mkt va? :p

haha, men nu ska jag sola vidare, pusshejj!

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0