sommarjobb som hyresvärd?

Jag har fått erbjudan om att sommarjobba som hyresvärd.. Jag är 16 år och ska sommarjobba som hyresvärd?
Jag ska hyra ut en stuga veckovis under sommaren och hålla koll på den, klippa gräs, städa efter gästerna och sånt.. Den första tanken som slog mig när jag fick förfrågan var hur ska lilla jag kunna göra det?
Men när jag började tänka efter så är det ju faktiskt inte så svårt, oftast är folk trevliga och varför skulle inte jag kunna klara av det? Vill man så kan man ;)

Så nu ska vi se vad mamma säger och godkänner hon det så antar jag att jag har hittat ett till sommarjobb :) vad gör man inte för att tjäna pengar?
Fast även om jag redan har skaffat 3-4 jobb behöver jag niog fler :/ behöver tjäna ihop 40 000 + skatt till början av 2011, lycka till lixom (y)

Nu ska jag vila huvve lite från allt penga tänkande och vara med Nadisch, pusshejj :)




Vad tycker du?
Postat av: Majah

Hejsan !

Läs&kommentera min blogg e ni gulliga :D

2010-06-17 @ 20:39:04
URL: http://awwsomee.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0