sommarlov

ah och äntligen kom sommarlovet, tänk att jag har gått ut grundskolan och inte måste gå i skolan längre :o
det känns inte som det, och tänk att om bara någon månad så bor jag i danmark, det är helt sjukt!

Jag kan ju passa på att berätta att medans jag bor i Danmark ska jag försöka uppdatera bloggen eftersom det kan vara kul att läsa om vad som händer på den skolan jag ska gå på, det är faktiskt inte vilken skola som helst.. det är en fett cool skola :D

Snart drar jag iväg till Orbaden med Nadia, Marika, Sandra och förhoppningsvis Eve och Anna också :)
Det blir lite party i stugan där och kanske eventuellt mitt första dopp :D
Sen blir det massa mys i stugan med film och flumm ;)

Men nu måste jag gå och fixa mig, d v s äta frukost, klä på mig och KISSA ;)
HAHA, jag kanske sminkar mig oxå, är det någon som vill veta mer så kan ni mejla [email protected] så svarar jag så snabbt som möjligt :p

Här är några fina bilder på några från min älskade klass 9a <3








Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0