vi välkomnar solen

ÄNTLIGEN! :D

Nu är solen här, 25+ ute, stört skönt var det att ligga ute och läsa på studsmattan.. Och sen när jag inte orkade läsa mera, då somna jag, det är sånt jag älskar med sommaren.. Man kan ligga i solen i flera timmar i sträck och bara ha det skönt.. Sova, läsa, spela spel, prata, vila, SOLA!

Åh, äntligen är det sommar.. eller det kanske har varit det ett tag men det är först nu jag har insett det :p och skönt är det :)

Om cirka en halvtimme ska jag iväg på övningskörningskurs, i tre och en halv timme! Hoppas inte att jag somnar [a]
Sedan ska jag iväg på dans, om jag hinner..
Och ikväll ska jag kolla på filmen "Flickan från ovan". Har nyss läst ut boken så nu ska jag passa på att kolla på filmen oxå ;)

Men nu ska jag gå och byta om till något annat än haremsbyxor och t-shirt :)
pusssssss


Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0