Anna Anka

Joh hej igen..
Nu har alla lyckobarnen åkt till Tyskland och snacka om att jag är avundsjuk :o jag vill också med!
Istället får jag sitta hemma i min soffa och lukta på Lisas äckliga fisar, jag är tycker faktiskt synd om mig själv :(

Jag måste komma på någon hobby, som jag kan göra när jag har tråkigt för annars sitter jag bara vid datan och då blir det en massa sånna hära värdelösa inlägg.. :p

Jag kollade nyss på Kissies blogg och jag läste inte så mkt men varför har alla så mkt emot henne? Jag tycker bara hon är ful men annars är det nog inge fel på människan.

Sen tänkte jag också på att Sverige behöver någpt nytt snyggt mode och speciellt den lilla ruttna staden jag kommer ifrån.. Vi behöver något nytt som vi inte sett förr, men vad?
Något snyggt och inte 5 ton lager med brunkräm, och idomin salva på läpparna.. Ja ni förstår - ut med fjortisar och in med snyggingar!

Och ja det finns tusen olika smågrejer jag skulle kunna ta upp.. T ex som att jag har min blogg som en sorts dagbok, med mina inte så privata tankar..

Men vet ni vad? Nu ska jag gå och sova eller så ska jag läsa på bloggar och så eller så kanske jag lägger mig och läser lite i nån tidning :)


Puss på er som har så tråkigt att ni läser min snyggaste blogg ;)



Vad tycker du?
Postat av: Prinsessan av Sylt

öh, scios mi! min blogg är lätt snyggast.

2010-05-09 @ 09:05:09
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0