bloggen


Som du kanske ser har jag ändrat lite på bloggen, och det är bara tillfälligt. Letar efter något riktigt bra, och jag hade tröttnat på det förra, så om ni har några ideér så säg gärna till :D

Just nu sitter jag och inte gör så mycket alls, funderar på att ringa Ehvert och fråga henne om vi ska hitta på något så vi får se hur det blir med det :)

Jag kan ju passa på att berätta att min kameraladdare fortfarande är borta så jag kanske borde åka och köpa ny, ja, så får det bli. Mamma&Pappa får betala en ny sådan :)

Och sen kan du väl ge lite förslag på födelsedagspresenter man kan önska sig, fyller 16 om 2 veckor och vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Förutom massa pegnar, behöver ju 40 000 kr till Sydamerika resan nästa år, och just nu har jag bara 6500 :/ så det fattas ju en hel del. Aja, wish me good luck :)

Nu ska jag hitta på något vettigt :)

Adios amigos ;)


Vad tycker du?
Postat av: pelle

Lyxigt att ha päron som betalar för en ;)

2010-05-14 @ 21:37:33
URL: http://pellespersonliga.se

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0