Buenos dias chicos y chicas :D

Godmorgon på dig, just nu sitter lilla jag i min fåtölj framför tv:n och latar mig men snart är det slut på det. För jag har en uppsats att jobba på, vi ska skriva en faktauppsats om ett u-land, jag har valt chile. Uppsatsen ska lämnas in 28 maj, på min födelsedag :D

Dagen kommer antagligen inte vara så jätte händelserik eftersom att jag inte orkar hitta på något och eftersom jag har läxor (y)

Just det, alla småskitarna som har varit i tyskland i 6 dagar kom hem igår :) Hörde att ni hade haft dålig väder, synd för er :/
Och jag är faktiskt avundsjuk för jag vela också med, men eftersom att jag aldrig fick chansen att konfimera mig så blev det inga sånna resor för mig :(

MEN jag hade faktiskt världens bästa utomlandsresor med massa fina ungdomar på påsklovet, när vi var till Riga! Det var verkligen en resa jag sent kommmer glömma, jag skulle sjukt gärna göra om den om jag fick chansen :p

Men nu ska jag fixa och dona med min uppsats :)

PYSSSS

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0