God dagens :)

Hola chicos, buenos dias ;)

Vaknade vid halv elva, satte mig framför tv:n och kollade på filmen Remix, skrev ett inlägg om den för en stund sen så scrolla ner så hittar du den :)
Iallafall efter filmen så tog jag en dusch, sen klädde jag på mig, blåste håret och sånt lite snabbt. Sedan gjorde jag i ordning lite frukost. Rostat bröd, pyttelite äggröra som bror tydligen hade sparat åt mig och det var ju inte precis det näringsrikaste man kan äta men jag överlever ju :D

Dagen kommer antagligen vara rätt tråkig, får väl se till att röja undan lite läxor och öva in dansen så att den sitter :)
Sen kanske jag drar till tg :)

tg = ett skönt ställe som är öppet fredagar och så, man kan gå dit och chilla med massa ungdomar ;) Det är en grym kristen verksamhet, skit coolt ställe ;)




Vad tycker du?
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack så jätte mycket! Vad glad jag blir :).

2010-05-14 @ 17:33:28
URL: http://lindaviola.tk
Postat av: Johanna

ja det är verkligen kul när man är nöjd med fynden :)

2010-05-14 @ 18:42:37
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0