just nu

Jag sitter och stör mig på när kompisar dissar en. Och då menar jag verkligen dissar, på ett "fult" sätt. Det är inte speciellt schysst att lova saker och inte hålla det. Det är inte heller schysst att inte svara på ens sms bara för att man är rädd för att få förfrågan: "ska vi hitta på något?"  varför kan man inte bara säga nej jag har inte lust idag. Istället för att ge världens diss?

Jag stör mig också riktigt mycket på när man ljuger om små saker, eller ja när man ljuger överhuvudtaget.. Men det är mänskligt.
Men små lögner som man kan undvika utan katastrofala konsekvenser. Ex: Pelle orkar inte smsa mer med Calle så då ljuger han och säger att hans batteri är slut. Då tror Calle på Pelle, men egentligen var det så att Pelle var med några andra och inte ville smsa med Calle för att han tyckte att Calle var tråkig.
Sånt stör jag mig på. Kan man inte bara säga att man inte orkar smsa mer (om det nu var det man gjorde)



Aja skit i det nu..


Jag kom nyss hem från orbaden, var dit och grilllade med mami, papi, bror, brors kompis, lillsyster och en till bror ;)
Ikväll blir det antagligen bara att sitta framför datan, försöka med lite läxor och sedan lite tv och lite data :)
Jätte nyttigt, jo det vet jag :p

ADIOS !


Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0