VARFÖR ? :s

Hej alla mina bloggläsare, vilket inte är så många :)

Jag tänkte faktiskt ställe en fråga till er och den lyder så här:

Varför ändrar man personlighet när man byter kompisar?

Jo, så är det för de flesta.. Men varför?
För att man inte vet hur man är, vem man är och för att man är osäker på sig själv?
Eller blir det bara roligare att vara flera olika personer i en kropp?
Jag antar att jag också byter humör och ändrar lite på min personlighet runt andra människor, men varför?
Jag fattar inte, jag fattar inte, jag fattar inte.

Jag känner en person. En väldigt fin vän när den är med mig, men en helt annan personlighet med en annan vän.
Ena stunden är den hur snäll, rar och "vit" andra stunden svär den, skolkar och är "svart".
vad är det som gör att man är så olika ? :s

Jag förstår det verkligen inte..

Vad tycker du?
Postat av: Nadia (:

Håller med dig amalia och jag vet vem du menar..

Så jävla illa :s



Ses snart ((: <3

2010-05-06 @ 07:25:49
URL: http://relaxponken.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0