ajj

idag fick jag sluta tolv, fett skönt :)
så när jag kom hem, så åt jag och mamma lunch.. Snackade lite..
Sen nu har jag fått den idén att jag skal baka en paj, vet inte varför, men vi får se vad det blir :)
vi har päron hemma så kanske bli nått sånt?

jag gick till coop för att handla, och självklart halkar jag på järnvägen -.- hahah jag är sjukt klumpig x)
nu sitter jag och chillar framför datan.. :) skööönt.. haha

nu ska jag chilla en stund till, sedan ska jag baka kanske och ikväll ska jag göra mat.. (y)
pizzabullar.. hahaha



Vad tycker du?
Postat av: Phailin

Hehe ja! :/ Den var lite äcklig läskig... :P

2010-11-09 @ 18:09:52
URL: http://phalin.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0