ALTERNA!

Äntligen är man tillbaka på Alterna. Usch vilken lång och hemsk resa, 15 timmar på tre olika tåg. FY!
Men det var absolut värt det!
Så mysigt med att se alla igen, och våran klass är ju grym! :)

Idag har vi bara haft massa drama, från kl 10.oo-16.oo. Fast självklart har vi haft en eller två pauser och sånt :)
Så sjukt kul, vi har lärt oss två dramastycken. Jag spelar clown i ena och hund i den andra :p
haha VOFF!

Och en annan sak som är lite roligt är att jag är sjukt språkförvirrad, haha det är sjukt förvirrande med två språk i huvudet + spanskan som också förvirrar en sjukt mycket! x) 

Imorn har vi en HEL dag med bara spanska lektioner, gruvar mig lite inför det..
Uscha, jag gillade inte spanska i högstadiet så värst mycket, så imorron blir nog rätt jobbig.. Speciellt eftersom det är nybörjar spanska.. Men jag överlever! :)








Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0