besviken över Sverige?



Jag är inte besviken över vad Sverige röstar i Idol, det är typ det sista jag bryr mig om.
Om man ska vara besviken över nått då borde det väl ändå vara hur mycket droger, mord, våld och skit som händer i Sverige?

Eller hur många som är hemlösa och fattiga?
Eller hur svenskar behandlar/behandlade samer ?
Eller kanske ska man vara besviken över att Sverige tvångssteriliserade andra människor?

Alla pratar om att alla är lika mycket värda, men då tycker jag att Sveriga kan bevisa det då?

usch

Jag tänker be för Sverige, be med mig.
Jag tänder ljus för Sverige, tänd med mig.     
Säg mig vad som hänt, mitt kära fosterland?
Jag tänker be för Sverige, bed med mig.



update:

jag menade inget illa om den som skrev detta inlägg på facebook. Och det var verkligen inte meningen att du skulle ta illa upp, förlåt !

Vad tycker du?
Postat av: L

men gud Amalia, jag menade bara de som röstar i Idol.

För mig är Idol något ja tycker om, och när de röstar ut min favorit för tredje året i rad blir jag ganska sur.

Och ja, kanske var det lite dumt att skriva "Sverige" , men det är ju ungefär en miljon i sverige som kollar och röstar dit.

Idol har blivit stort för mig,

det är där jag hittar mina favoriter.



Gör det inte så stort bara, var inte roligt att se detta inlägg precis.

2010-11-03 @ 23:08:49
Postat av: L

Det var dessutom "Hejdå Idol" jag sa, och att ja "skäms" över sverige, inte att jag är besviken.

Inte på sverige, utan de som röstar på på idol.

Blir så trött på att de inte röstar för de tror att andra röstar så att man inte behöver rösta.

2010-11-03 @ 23:10:35

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0