kläderna

det här var då grejjerna jag hittade :)



kan ju säga att jag var ner på stan igen idag med mamma och vickis för dom behövde nya kläder så då passa jag på att köpa en tröja :)

skorna - 450:-
vit tröja - 20:-
ringar - 60:-
bh - 179:-
stickad randig tröja - 20:-
randig tröja- 149:-

jag skäms faktiskt lite över att jag har använt så mycket pengar på grejer jag egentligen inte behöver.. men det är typ beroendeframkallande att använda kläder! när man väl har startat kan man inte sluta, och man kan inte sluta köpa nya heller..

det känns rätt jobbigt när jag borde spara pengar, men jag SKA bli bättre på att spara...!

CRAP!

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0