"Mörket, våldet, missbruket, lidandet, döden ska inte få sista ordet!"

"Det folk som vandrar i mörket ska se ett stort ljus. Ja, över dem som bor i dödskuggans land skal ett ljus skina klart."

Ikväll kommer det vara en manifestation i Bollnäs. En manifestation mot våld och droger.
Jag tänker gå dit för att allt det här med mordet och alla hot som har härjat i Bollnäs inte ska få ta över vackra Bollnäs.
För mig har bollnäs alltid varit en fin stad. Inte alls en drogstad, men nu börjar saker och ting ändras och jag vill inte att det ska bli en stad där droger härjar fritt och slagsmål, hot & mord är vanliga saker som sker nästan dagligen.
Därför tänker jag gå dit.

Jag tänder ett ljus för att visa att jag är med i kampen mot hot, våld & mord.
Gör du?




Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0