slappig dag

har slappat nästan hela dagen :)

skulle egentligen skjutsat bror till skolan imorse, men mamma gjorde det istället.. vet inte vf men det gjorde ju absolut inget.. för jag då kunde jag ju sova en timme längre :D

sen klev jag upp, läste lite in my bible, sen åt jag brunch.. :)

och sen kom jag ju på att jag måste göra nått vettigt idag, och mamma hade berättat att hon ville ha dörrar och väggar tvättade.. så då torkade jag av dom då :)

sen efter det hade jag ont i ryggen så då satte jag mig framför tv:n, och sen kände jag för att ta ett varmt och skönt bad så då fick jag upp till lilla söta farmor och lånade deras djupa badkar, SKÖNT :)

Och hela kvällen har jag umgåtts med mamma, och stickat vidare på min halsduk :D

haha, jag åldras mentalt och får rynkor inombords av att inte göra nått på dagarna x)

LYSSNA:





underbar låt !

I don't wanna talk about you like you're not in the room
Wanna look right at you, wanna sing right to you



Men nu ska jag sova, NATTI NATTI <3 !



Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0