åh fy

Haft ett väldigt fysiskt jobbigt dygn nu..
Det är så att mamma&pappa har fått för sig att det var dags för oss barn att byta om lite på rummen..

Så mitt rum blev min lillasyster, min lillasysters rum blev min mamma&pappas, min mamma&pappas blev min lillebror och min lillebrors blev mitt!


Inte alls komplicerat eller så?
nejnej :p

Men nu har jag fått ett riktigt stort och skönt rum, som jag hade innan jag åkte till Danmark så det är väll skönt tills jag får min minilägenhet uppe på vinden :)
Det är dock inte helt färdigt, fattas lite möbler och sånt där.. :p










åh, vad vi älskar webcam bilder!
inte klaga nu ;)

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0