film

Kollade nyss på filmen "trust". Och fyyyyy vilken hemskt film! Känner mig så äcklad över hur någon ens kan göra så..!

Filmen handlar om en tjej som chattar med en kille som säger sig vara 16 år. Han heter Charlie. Det visar sig sedan att han är lite äldre än det, och det slutar med att de träffas och hon blir sexuellt utnyttjad.
Den är hur hemsk som helst, och jag fattar inte hur någon kan göra så mot ett barn. Fatta vilka psykiska skador den här lilla flickan kan få av det här? Och tänk att det här faktiskt händer i verkligenheten, det är ju något av det värsta.

Här är trailern:


Vad tycker du?
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas sent ikväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-29 @ 11:11:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0