fullrulle

jaha, alltså jag hann inte blogga igår! :s
började skolan 8, slutade vid 2, skulle dansa vid 4 och måste hinna hem och äta mellan det.. Så det var lite stressigt, och sen kan jag ju berätta att vi dansade i TRE timmar :o
Vi skulle göra en koreografi till en israelisk dans, och ja, min stil är typ modernt och Jessikas var hiphop, så det var inte så lätt ..



Men det gick!



Och nu ska jag iväg och dansa igen, nu ska jag och Jessika lära ut den till två andra tjejer! :)
men det blir nog bra ;)

Vad tycker du?
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin svarar: hahah eller hur!!:D

2011-08-23 @ 22:04:53
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin svarar: haha!! Ja^^ Dom hon använde förr i tiden, vissa av dom plaggen är snygga;) hihi kram<3

2011-08-23 @ 22:07:47
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0