Kom&Se Festivalen

Förra veckan jobbade jag på något som hette Kom&Se festivalen. Det är en kristen festival, som alla är välkomna till, och komma och se vad vi kristna egentligen håller på med :p
riktigt mysigt tycker jag det är.. Speciellt för att det är en massa tält i en park, och sen är det en husvagn och massa barn så man får typ en marknadskänsla av det.. sjuuuukt mysigt!

Men iallafall så jobbade jag där med att sälja böcker, skivor och möterna på CD-skiva.
Sista dagen fick vi en massa beställningar så idag var jag in på jobbet och fixade dem.

Så det är det jag har tillbringat 3-4 timmar av min dag! :)




Vad tycker du?
Postat av: AnnaJ

Fin blogg :)

2011-08-11 @ 22:37:32
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0