tuff dag!

Hemma efter en riktigt grym dag!
Länge sedan jag har haft så roligt och träffat så mycket sköna människor! :)
så det har bara varit bra :D

Om du undrar vad vi har gjort, så kan jag säga att vi bara har gått runt hela stan och pratat och busat.. vi lekte på lekpark, åkte karuseller och helt enkelt bara var så knasiga man kan vara!

jätte mysigt har det varit, så tack till er som har varit med! :)

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se en film eller läsa i min spännand bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" som Magdalena Graaf har skrivit..
Någon som har läst den?



hel knasig bild, men det är ju så det ska vara!
våga vara sig själv liksom ;)

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0