ups..

Jag och några killar åkte ut till en kompis igårkväll/natt och överraska henne.. haha, vi åkte moppe så det var sjuuuukt kallt!

men iallafall unge vid 2-3 tiden blev vi väldigt trötta och ville hellre sova där än att åka 15 min moppe hem.. så vi vägra dra, och stackars flickan (som råkar heta Nadia och vara min bästa vän) skulle vara barnvakt dagen efter så hon behövde sova.. Men ja, det slutade med att hon fick ut och vid halv fyra och jag har nog hemma vid fyra..

Men jag hade lovat mig själv att det inte skulle bli så sent, men jag lyckas ju aldrig hålla löfterna till mig själv..
Bra jobbat!



Hade tänkt ladda upp en bild men datan krånglar.. :s

Vad tycker du?

Fyll i detta:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din trevliga åsikt här:

Trackback
Min gästbok
RSS 2.0